۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵

فرماندار دیر:

بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان دیر راه اندازی شود

بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان دیر راه اندازی شود

بوشهر - فرماندار شهرستان دیر گفت: بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان دیر راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی حسنی صبح چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر با اشاره به راه اندازی زایشگاه بیمارستان دیر، اظهار داشت: این مهم کافی نیست و باید تلاش کنیم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد سایر بخش‌های بیمارستان نیز راه اندازی شود.

فرماندار شهرستان دیر یادآور شد: باید از امکاناتی که در این بیمارستان فراهم شده استفاده شود تا بلااستفاده نماند و از طرفی موجب پایین آمدن هزینه خانوارها و همچنین با توجه به نو بودن تجهیزات مقرون به صرفه است.

وی با تأکید بر اینکه اداراتی که کد رهگیری بهداشتی نگرفته‌اند باید ظرف یک هفته آینده اقدام کنند، افزود: کرونا طولانی شده و محدودیت‌هایی وجود دارد که نیاز به کمک بیشتر و انرژی مثبت به مردم برای حفاظت از خود و خانواده‌هایشان هستیم.

علی حسنی با اشاره به اینکه ادارات و اصناف باید ۱۰۰ درصد موارد بهداشتی را رعایت کنند، گفت: برخورد با ادارات و اصناف بویژه بانک‌هایی که دستورات بهداشتی ستاد کرونا را رعایت نمی‌کنند به جد در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باید صورتجلسه ای با پمپ بنزین شرقی دیر داشته باشد که آنها را توجیه کند و اگر واقعاً توان خرید ماسک و دستکش برای کارکنان خود ندارند به آنها کمک شود.

فرماندار شهرستان دیر تأکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طبق مصوبه ستاد کرونا در این شرایط که آموزش و پرورش برخی از کلاس‌های درس را به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌کند، کمک‌های مستمر خود را ادامه دهند.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات شورای سلامت باید پیگیری و عملیاتی شود، افزود: جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی و بهداشت دیر اطلاعیه‌ای در اختیار بخشداری‌ها و دهیاران قرار دهد تا آنها نحوه استفاده صحیح کود مرغی به کشاورزان اطلاع رسانی کنند و اگر افرادی استفاده غیر قانونی دارند صورتجلسه و در اختیار مراجع قضائی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دیر گفت: تاکنون به مسئله پسماند ورود جدی داشته‌ایم ولی نتیجه نگرفتیم و موانعی بر سر راه شهرداری بوده است.

وی ابراز کرد: چندین زمین برای جانمایی معدن جدید زباله‌ها توسط شهرداری معرفی شده منتها مشکلات زیست محیطی و یا معارض داشته است.

علی حسنی ادامه داد: زمین‌های موجود در شهرستان اگر معضل اساسی ندارند در موقعیتی که زمین دیگری نیست و محدودیت داریم، ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری‌ها و نماینده سمن‌ها نقاط اجرای این طرح را در شهرستان تعیین کنند.

وی با اعلام اینکه اگر در راه اجرای این طرح موانعی وجود دارد با هماهنگی همدیگر و حمایت فرمانداری زمین‌های مورد نظر مشخص شوند، بیان کرد: اگر معضل اساسی وجود ندارد زمین مورد نظر برای طرح با تنظیم صورت جلسه به سرانجام برسانند.

کد خبر 5048126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha